A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk.

Értem

     Kedves vásárlóink! Webáruházunk jelenleg csak magánszemélyeket szolgál ki!

A kosár üres

Garancia

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Ha az Ügyfél a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek. A jótállás időtartama az eladási árhoz igazodik az alábbiak szerint.

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
  • 250 000 forint eladási ár felett 3 év.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az Ügyfél:

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet.
  • ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az Ügyfél – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Ptk. 8:1. § (1) bekezdés 3. pontjában, az értelmező rendelkezések között határozza meg a fogyasztó fogalmát. Eszerint fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy az üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt az Ügyfél a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta

Ha Jótállásra vonatkozó rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles az Ügyfél által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni.

Ha Jótállásra vonatkozó rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában -, valamint, ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján az Ügyfél nem igényli a vételár arányos leszállítását, és az Ügyfél nem kívánja a fogyasztási cikket a Szolgáltató költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles az Ügyfél által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni.

Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Szolgáltató részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - az Ügyfél eltérő rendelkezése hiányában - a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles az Ügyfél által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül az Ügyfél részére visszatéríteni.

Bizonyos esetekben a gyártók - a kötelező 12 hónap jótálláson felül - hosszabb idejű garanciás ügyintézést is vállalnak. Minden esetben a termékoldalon megtalálható jótállási idő a mérvadó.

Garanciális ügyintézés:

A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő garanciás ügyintézés leggyorsabb megoldása érdekében azt javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a márkaszervizhez! A márkaszervizek listája minden esetben a termékhez mellékelt jótállási jegyen megtalálható.

Lehetőség van a meghibásodott terméket üzletünkbe (9024 Győr, Szent Imre út 62.) is visszaszállítani. Ebben az esetben a termék visszajuttatását a vásárlónak üzletünk felé jeleznie kell írásban (emailen), a felmerülő szállítási költségek minden esetben az eladót terhelik. A termék üzletünkbe történő beérkezését követően továbbszállítjuk a márkaszervizbe. 

A jótállási igény érvényesítéséhez minden esetben szükséges az érvényes jótállási jegy ill. számla bemutatása. (Amennyiben ezek elvesztek vagy a jótállás időtartama már lejárt a készüléket külön díjazás ellenében tudjuk csak javíttatni.)
 

Tájékoztató a gázkészülékek beüzemeléséről

A megvásárolt gázkészülék beüzemelését – a törvény által előírt – engedéllyel rendelkező szerelő elvégezheti.

„A földgázellátásról szóló 2008. évi XL. Törvény, valamint a 11/2013 (III.21.) NGM rendelet szerint, gázfogyasztó készülék és gázfelhasználó technológia üzembe helyezésére kizárólag engedéllyel rendelkező szerelő jogosult, az üzemeltető (fogyasztó) költségére.”

A szakember által szükségesnek ítélt lépések a készülék beüzemelésekor:

  • A beüzemelés körülményeinek ellenőrzése
  • A gázkészülék hálózatra való bekötése, szivárgás ellenőrzése - ha van elektromos rész, akkor annak a hálózatra való bekötése
  • Fúvókák ellenőrzése, meghúzása, esetleges cseréje
  • Takarékláng beállítása
  • A garancia elindítása: A JÓTÁLLÁSI JEGY erre vonatkozó részének kitöltése (dátum, pecsét, aláírás, üzembe helyező neve)

TÁJÉKOZTATJUK, HOGY AMENNYIBEN A TERMÉK MEGHIBÁSODÁSA A SZAKSZERŰTLEN BESZERELÉS, ILLETVE ÜZEMBE HELYEZÉS OKOZZA, A GYÁRTÓT JÓTÁLLÁSI KÖTELEZETTSÉG NEM TERHELI!

A kosárba tette a terméket.

Folytatom a vásárlást Pénztárhoz